van DAF -> VOLVO

1 januari 2020 - Millingen aan de Rijn, Nederland

Het is alweer 14 maanden geleden dat we met Waggel onderweg waren. We hebben niet stil gezeten en Waggel heeft nogal een gedaantewissel ondergaan. Een eindeloze lijst met veranderingen en verbeteringen is afgewerkt. Het meest in het oog springend is natuurlijk dat de DAF is vervangen door een Volvo. Een sprong in de tijd van 24 jaar en we vertrouwen erop dat de Volvo net zo’n prettige en betrouwbare reiskameraad wordt!

Maar nu is het eindelijk zo ver dat we er weer mee op pad kunnen.

004

1. Anneke van Baars:
    30 juni 2020
    Dat ziet er uit als een betrouwbare bak. Is dit Waggel de 2e of krijgt hij / zij een andere naam. Ik hoop voor jullie dat het weer snel rustig wordt wat covid betreft en dat jullie weer lekker op pad kunnen. Ik kijk nu al weer uit naar jullie verhalen en foto's.
  2. Sjors en Monique:
    30 juni 2020
    Blijft gewoon Waggel hoor...
    We zijn alweer onderweg. In Berlijn momenteel.
  3. Peter:
    30 juni 2020
    Hoi, veel plezier met Waggel 2 ( of een andere naam). We Hebben deze mooie wagen Al mogen bewonderen. En veel veilige kilometers gewenst.
    Groetjes
    Peter en Hedwig
  4. Sjors en Monique:
    Dank jullie wel!!
  5. Pier:
    30 juni 2020
    Succes met de maidentrip, have fun🍀🍀🎉🎉
  6. Sjors en Monique:
    30 juni 2020
    Gaat lukken. Dank je wel!!
  7. Marieke Verzijlbergh:
    30 juni 2020
    Wat een mooie! Jammer dat we 'm niet meer in levende lijve hebben kunnen bewonderen. Wie weet ooit ergens aan de andere kant van de wereld! Goede reis.
  8. Sjors en Monique:
    30 juni 2020
    Dank je wel!! Dat live zien komt echt goed!!
  9. Marja:
    30 juni 2020
    Wat heerlijk voor jullie dat jullie weer aan het reizen zijn, Berlijn is interessant he. Ik wens jullie nog heel veel plezier maar wees ook voorzichtig.
  10. Sjors en Monique:
    30 juni 2020
    Dank je wel!! We zullen voorzichtig zijn!
  11. Bert en Ine:
    1 juli 2020
    Bert heeft de eindeloze lijst van veranderingen en verbeteringen van dicht bij mee mogen maken. Meerdere malen was hij er bij, en heeft er van genoten.
    De wagen ziet er super uit, hier gaan jullie zeker vele mooie kilometers mee maken.
    Heel veel reis plezier, liefs Bert en Ine
  12. Sjors en Monique:
    1 juli 2020
    Komt goed... dank je wel!!!
  13. Mike:
    Hoi Sjors en Monique,
    Als Rusland dicht blift, wat dan? Gewoon wachten?
  14. Sjors en Monique:
    1 juli 2020
    Via Baltische Staten naar de Noordkaap.
  15. Anneke van Baars:
    1 juli 2020
    Ik las later ook dat jullie al weer onderweg zijn. Ik wens jullie veel plezier, geniet van alle mooie avonturen maar vooral doe voorzichtig en blijf gezond. Ik kijk weer uit naar alle mooie verhalen en foto's.
  16. Ruud Helderman:
    Waggel on!
  17. Sjors en Monique:
    3 juli 2020
    Thanxxx
  18. Manon:
    3 juli 2020
    Ik hoor iemand "I overlander" zeggen en moet aan jullie denken. Kom even kijken en zie dat jullie weer op pad zijn met een mooie nieuwe Waggel! Mooie reis!!
    Groeten uit Zoetermeer
  19. Sjors en Monique:
    5 juli 2020
    Leuk, dank je wel en groetjes terug