Reacties

Reacties 201 - 250 van 361

Naam Reactie Datum
Nele en Rikkert Wow, wat een prachtig avontuur weer! Door jullie verhalen… 9 aug. '21
Sjors en Monique Thanks!! 7 aug. '21
Peter Nee, zijn inmiddels met pensioen Hadden nog wel een… 5 aug. '21
Sjors en Monique Hoi, nichtje ook werkzaam in kassenbouw? 5 aug. '21
Peter Hoi Monique en Sjors Door het verhaal wordt je meegezogen… 5 aug. '21
Sjors en Monique Inderdaad gezellige en leuke ontmoeting!! Jullie ook… 3 aug. '21
Hasan Zeer fijne kennismaking te egirdir en gaan zeker jullie… 3 aug. '21
Sjors en Monique Leuk dat jullie weer onderweg zijn!! Het is inderdaad… 30 jul. '21
Adrie He buurtjes, wat leuk om jullie reisverhalen weer… 30 jul. '21
Sjors en Monique Hallo Lieve en Dirk, we zijn inderdaad elkaar net… 30 jul. '21
Dirk en Lieve - www.worldtravellers.be Jullie waren dus nog in Griekenland toen wij er ook… 29 jul. '21
Sjors en Monique Goed herstel en Griekenland lukt vast nog wel een… 27 jul. '21
Sjors en Monique We zijn ondertussen alweer in Turkije. Veel plezier… 27 jul. '21
Sjors en Monique Dank je wel! 27 jul. '21
Sjors en Monique Dank jullie wel 27 jul. '21
Gert en Udona Geweldig om weer te lezen , wij zouden 14 juni afreizen… 26 jul. '21
Anneke van Baars O, vandaar dus. Ik miste jullie verhalen al. Verstandig… 25 jul. '21
Ellie Weer een mooi verslag en herl veel reisplezier liefs… 25 jul. '21
Marion en Mike Wij wensen jullie weer veel reisplezier Sjors en Monique. 25 jul. '21
Anneke van Baars Zo herkenbaar allemaal. We hadden het plan om in september… 4 mrt. '21
Roelof Smink en Olga Hamer Mooi verslag en herkenbaar. Veel plezier verder. 3 mrt. '21
Charles en Jose Hier op ons bekende plekje bij Kakamata nog geen problemen… 3 mrt. '21
Marion Leuk om jullie reisverslag weer te lezen. Jammer dat… 2 mrt. '21
Udona Hofstetter Hele mooie foto's 2 mrt. '21
Beenmagrietopreis mooi weer wat van jullie te lezen, rondom ons heen… 8 feb. '21
Noëlla mooie foto's, leuk om op deze manier een beetje… 8 feb. '21
Marieke Verzijlbergh Heerlijk leesvoer weer en fijne plaatjes! Leuk om… 8 feb. '21
Roelof Smink en Olga Hamer Een mooi verslag en het stimuleert mij weer om het… 7 feb. '21
Udona Hofstetter Wat mooi om jullie zo te volgen leuke foto's.… 7 feb. '21
Marion en Mike Leuk om te lezen en mooie foto"s. Wij blijven… 7 feb. '21
Anneke van Baars Bekend terrein voor ons. Een paar jaar als vakantiebestemming… 7 feb. '21
Lia krak Wat heerlijk om te lezen. Hier de verwarming flink… 7 feb. '21
Ellie Weer een mooi reisverslag en prachtige foto's… 7 feb. '21
Peter Ja , deze route hebben we ook gereden. Onze laatste… 7 feb. '21
Peter Veel reisplezier en gezondheid voor het nieuwe jaar.… 6 jan. '21
Yvonne Nice. Helemaal niet jaloers.. hihi 5 jan. '21
Gert en Udona Wij wensen jullie een goed, reisvol en gezond 2021 4 jan. '21
Marion en Mike Nog veel reisplezier in 2021. Groetjes Mike en Marion 4 jan. '21
Anneke van Baars Wij wensen jullie een mooi Grieks reisjaar in goede… 4 jan. '21

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »