Reacties
Reacties 51 - 100 van 438
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anneke van Baars | Zijn hier ook de Zweedse balletjes? :-) | 26 feb. '25 |
| Anneke van Baars | Wat een schitterende foto's. | 26 feb. '25 |
| Marion Galjee | Shit happens. Fijn dat het na zoveel weken zwoegen… | 26 feb. '25 |
| Anne-Marie en Ad | Het valt niet mee om iemand te vinden als je een probleem… | 26 feb. '25 |
| Pier Kerkstra | Mooi dat de tank weer vakkundig is gemaakt, later… | 25 feb. '25 |
| Noëlla | Immens!! wat een prachtige foto's weer :-) en… | 25 feb. '25 |
| Anne-Marie en Ad | Prachtige flamingofoto's en de lagunaroute is… | 24 feb. '25 |
| Sandra Helderman | wat een immense leegtes , vergeleken bij de kleurige… | 24 feb. '25 |
| Nico Tetteroo | Dag Sjors en Monique, weer een mooi verhaal! Leuk… | 23 feb. '25 |
| Yvonne | Weer fijn om te lezen ! 😘 | 23 feb. '25 |
| Yvonne | Schitterende foto’s!! | 23 feb. '25 |
| Marion | Fijn verhaal. Leuke foto's. Groetjes van Mike… | 22 feb. '25 |
| Manon | Kwam weer eens kijken waar jullie nu uithangen.. ben… | 5 jan. '25 |
| Hennie | Goed om julle weer te ontmoet het in Country Park!… | 15 dec. '24 |
| Anneke van Baars | Wat heerlijk dat jullie weer onderweg zijn. En wat… | 14 dec. '24 |
| Adrie | Wat weer een mooi reisverslag,met prachtige foto's… | 13 dec. '24 |
| Erik en Nancy | Zo super mooi om te zien . Genieters zijn jullie | 13 dec. '24 |
| Gert en Udona | Gaaf om te lezen, fijne voortzetting | 12 dec. '24 |
| Marieke Verzijlbergh | Zo fijn dat we een gezellige week met jullie door… | 12 dec. '24 |
| Yvonne | Afrika wat ben je toch een bijzonder land Zo mooi… | 11 dec. '24 |
| Yvonne | Wat gaaf allemaal weer!! | 11 dec. '24 |
| Gerard | Een speciale manier van pendelen! | 28 sep. '24 |
| Sjors en Monique | Onze auto blijft in Zuid-Afrika. Eind oktober weer… | 27 sep. '24 |
| Marion | Wij wensen jullie een mooie reis. Nu dus zonder Waggel? | 25 sep. '24 |
| Anne-Marie en Ad | Leuk toch nog een reisverhaal over jullie belevenissen… | 25 sep. '24 |
| Marieke Verzijlbergh | Mooie trip weer! Afwisselend en toch nog veel dieren… | 25 sep. '24 |
| Hennie | Fantastic journey. Glad you made it safely. Thanks… | 10 mei '24 |
| Gerard | Fantastische ervaringen weer. | 6 mei '24 |
| Anne-Marie en Ad | Patagonie is schitterend, maar Argentinie en Chili… | 6 mei '24 |
| Ellie | Schitterend weer ook wel spannende momenten denk ik… | 5 mei '24 |
| Anneke van Baars | Wat een schitterende reis hebben jullie weer gehad.… | 5 mei '24 |
| Erik en Nancy | Zo dat is een tijd geleden nog altijd aan het reizen.… | 4 mei '24 |
| Noëlla | inderdaad weer een mooi verslag en prachtige foto's… | 16 apr. '24 |
| Anneke van Baars | Schitterende omgeving zeg. Wat een mooie foto's. | 15 apr. '24 |
| Hennie | Hi, the biblical photos are imposing! The vlocano… | 14 apr. '24 |
| Marion | Weer een fijn verslag om te lezen😊 | 13 apr. '24 |
| Gert en Udona | Geweldig verhaal weer van een mooi avontuur | 27 mrt. '24 |
| Ellie | Het wordt eentonig van deze kant Maar het is weer… | 25 mrt. '24 |
| Hennie | Dankie vir die pragtige fotos. Fantastiese natuur.… | 24 mrt. '24 |
| Anneke van Baars | Het blijft heerlijk om Jullie verhalen te lezen en… | 20 mrt. '24 |
| Marion | Weer een fijn reisverslag. Groetjes Mike en Marion | 20 mrt. '24 |
| Adrie | Het blijft geweldig om jullie mooie verhalen te lezen… | 15 mrt. '24 |
| Gerard | We beleven het weer opnieuw! | 14 mrt. '24 |
| Anneke van Baars | Wat is onze planeet toch veelzijdig. Prachtig. | 14 mrt. '24 |
| G. Helderman | Mooi verslag, fijne veilige km's gewenst. | 14 mrt. '24 |
| Gert en Udona | Prachtig | 19 feb. '24 |
| Ellie | Wat een prachtige trip en wat een mooie foto's | 17 feb. '24 |
| Gerard | Lago Argentino was voor ons ook een absoluut hoogtepunt… | 16 feb. '24 |
| Anneke van Baars | Wat een geweldig uitgestrekt gebied en wat een schitterende… | 15 feb. '24 |
| Marieke Verzijlbergh | Prachtige foto's, heerlijk om het daar weer te… | 14 feb. '24 |
- Petra: Dank je wel voor wee een…
- Petra: Wat een bijzonder avontuur…
- Anneke van Baars: Ik neem aan dat jullie nu…
- Anne-Marie en Ad: Mooie route door Minas Gerais…
- Marieke Verzijlbergh: Wow prachtige reis geweest!…
Alle reacties »